Tentsile Experience ”Yö puussa”
Maailman vihrein Eco Camp -tuote Vallisaaressa
Lumoudu lumoavan historian ja luonnon Vallisaaresta.
|
Paikka
Vallisaari, 00860 Helsinki EcoCamp -alue Kuninkaansaari. Tentsile Ecocamp varusteineen on vuokralaisen käytössä tulopäivän klo 14:sta lähtöpäivän klo 12:een. Tarkemmat toimintaohjeet toimitetaan varaajalle tilauksen jälkeen saapuvassa erillisessä varausvahvistuksessa. Ajankohdat
1.6.2018- 30.9.2018 Teltat ja hinnat (sis. alv 10%): 1-2 hlö/ 3 hengen StingrayTree Tentsile -majoite+ Tentsile Trillium Hammock 180 EUR 3 hlö/ 3 hengen Stingray Tree Tentsile -majoite + Trillium Hammock 240 EUR Stingray Tree Tentsile 3 hengelle
Trillium on kolmelle hengelle suunniteltu oleskelutila, riippumattokeidas ja ilmassa oleva kevyt tukikohta Connectin alapuolella
|
Yhden yön elämyspaketti sisältää
|
Hyvinvointi- ja kulttuurimatkailusta uutta nostetta Suomen matkailubuumiin.
"Onnea arvoisa vastaanottaja, Tuotteesi on valittu Visit Finlandin hyvinvointimatkailun kärkituotteeksi vuonna 2017!"

Suomen matkailutarjontaa laajennetaan kehittämällä hyvinvointi- ja kulttuurimatkailutuotteita ulkomaisille matkustajille. Finpron Visit Finlandin Finrelax-kasvuohjelma valitsi 25 hyvinvoinnin kärkituotetta ja Culture Finland -ohjelma 20 uutta suomalaisen kulttuurin kärkituotetta yli 200 tuotekehityskilpailuun osallistuneen joukosta. Palkittujen yritysten palveluissa yhdistyvät luontoelämykset, ruoka ja hyvinvointihoidot sekä suomalainen kulttuuri saunasta, Kalevalasta, Muumeista ja Tom of Finlandista aina paikallisten tavalliseen arkielämään.
Visit Finlandin Finrelax ja Culture Finland -ohjelmien vuoden 2016 kärkituotekilpailuihin haki yhteensä 234 suomalaisyritystä. Finrelax palkitsi tähtituotestatuksella yhteensä 25 hyvinvointituotetta sekä antoi 10 kunniamainintaa. Culture Finland puolestaan valitsi 20 uutta kulttuuripainotteista kärkituotetta. Voittajatuotteet edustavat Suomea hyvinvointi- ja kulttuurimatkakohteena ja valmiit tuotteet lähtevät Visit Finlandin myynninedistämistoimenpiteillä Euroopan ja Aasian markkinoille. Yritykset edustavat kattavasti koko Suomea Lapista pääkaupunkiseudulle ja Järvi-Suomesta aina saaristoihin saakka.
Voittajatuotteet julkistettiin Matkamessuilla ja esitellään ulkomaisille matkailijoille ITB Berlin -messuilla Saksassa maaliskuussa 2017. Voittaneet yritykset saavat Authentic FinRelax Experience tai Authentic Culture Experience -statuksen. Myyntiin valmiit tuotteet nostetaan näkyvästi esille Visit Finlandin markkinointi- ja myynninedistämistoimenpiteissä erityisesti Euroopan ja Aasian markkinoilla.
WinRelax kärkituotekilpailuun osallistui kaikkiaan 130 tuotetta, joista valittiin 25 tähtituotetta. Päätös ei ollut helppo, sillä mukana oli paljon potentiaalisia tuotteita. Tuotteesi on siis mukana kovatasoisessa ja sisällöltään vetovoimaisessa kaartissa. Tuotteet pisteytti hyvinvointimatkailun asiantuntijoista koostuva raati, joka arvioi tuotteet FinRelax -tuotekriteerien ja -suositusten perusteella.
VOITTAJATUOTTEET NÄYTTÄVÄSTI ESILLÄ MARKKINOINTI- JA MYYNTITOIMENPITEISSÄ
Voittajatuotteet nostetaan esille FinRelax –kasvuohjelman markkinointi- ja myyntitoimenpiteissä vuonna 2017 mm. seuraavissa tapahtumissa:
* GrüneWoche, Berlin (b2c) / tammikuu 2017
* Meet Finland Workshop 18.1.2017, Helsinki (b2b, Matkamessujen yhteydessä)
* SlowFinland Tour, Saksa (b2b & b2c) / helmikuu – kesäkuu 2017
* ITB Berlin, Berlin (b2b) / maaliskuu 2017
* MoiMoi Workshops, Japani (b2b) / syyskuu 2017
Pääkaupunkiseutu:
Honkalintu: Helsinki, Vallisaari-Kuninkaansaari. Espoo, Nuuksio kansallispuisto.
Ekologinen ja elämyksellinen yöpymismahdollisuus puussa
Visit Finlandin Finrelax ja Culture Finland -ohjelmien vuoden 2016 kärkituotekilpailuihin haki yhteensä 234 suomalaisyritystä. Finrelax palkitsi tähtituotestatuksella yhteensä 25 hyvinvointituotetta sekä antoi 10 kunniamainintaa. Culture Finland puolestaan valitsi 20 uutta kulttuuripainotteista kärkituotetta. Voittajatuotteet edustavat Suomea hyvinvointi- ja kulttuurimatkakohteena ja valmiit tuotteet lähtevät Visit Finlandin myynninedistämistoimenpiteillä Euroopan ja Aasian markkinoille. Yritykset edustavat kattavasti koko Suomea Lapista pääkaupunkiseudulle ja Järvi-Suomesta aina saaristoihin saakka.
Voittajatuotteet julkistettiin Matkamessuilla ja esitellään ulkomaisille matkailijoille ITB Berlin -messuilla Saksassa maaliskuussa 2017. Voittaneet yritykset saavat Authentic FinRelax Experience tai Authentic Culture Experience -statuksen. Myyntiin valmiit tuotteet nostetaan näkyvästi esille Visit Finlandin markkinointi- ja myynninedistämistoimenpiteissä erityisesti Euroopan ja Aasian markkinoilla.
WinRelax kärkituotekilpailuun osallistui kaikkiaan 130 tuotetta, joista valittiin 25 tähtituotetta. Päätös ei ollut helppo, sillä mukana oli paljon potentiaalisia tuotteita. Tuotteesi on siis mukana kovatasoisessa ja sisällöltään vetovoimaisessa kaartissa. Tuotteet pisteytti hyvinvointimatkailun asiantuntijoista koostuva raati, joka arvioi tuotteet FinRelax -tuotekriteerien ja -suositusten perusteella.
VOITTAJATUOTTEET NÄYTTÄVÄSTI ESILLÄ MARKKINOINTI- JA MYYNTITOIMENPITEISSÄ
Voittajatuotteet nostetaan esille FinRelax –kasvuohjelman markkinointi- ja myyntitoimenpiteissä vuonna 2017 mm. seuraavissa tapahtumissa:
* GrüneWoche, Berlin (b2c) / tammikuu 2017
* Meet Finland Workshop 18.1.2017, Helsinki (b2b, Matkamessujen yhteydessä)
* SlowFinland Tour, Saksa (b2b & b2c) / helmikuu – kesäkuu 2017
* ITB Berlin, Berlin (b2b) / maaliskuu 2017
* MoiMoi Workshops, Japani (b2b) / syyskuu 2017
Pääkaupunkiseutu:
Honkalintu: Helsinki, Vallisaari-Kuninkaansaari. Espoo, Nuuksio kansallispuisto.
Ekologinen ja elämyksellinen yöpymismahdollisuus puussa
Copyright @ Honkalintu Oy