"Onnea arvoisa vastaanottaja, Tuotteesi on valittu Visit Finlandin hyvinvointimatkailun kärkituotteeksi vuonna 2017!"WinRelax kärkituotekilpailuun osallistui kaikkiaan 130 tuotetta, joista valittiin 25 tähtituotetta. Päätös ei ollut helppo, sillä mukana oli paljon potentiaalisia tuotteita. Tuotteesi on siis mukana kovatasoisessa ja sisällöltään vetovoimaisessa kaartissa. Tuotteet pisteytti hyvinvointimatkailun asiantuntijoista koostuva raati, joka arvioi tuotteet FinRelax -tuotekriteerien ja -suositusten perusteella. VOITTAJATUOTTEET NÄYTTÄVÄSTI ESILLÄ MARKKINOINTI- JA MYYNTITOIMENPITEISSÄ Voittajatuotteet nostetaan esille FinRelax –kasvuohjelman markkinointi- ja myyntitoimenpiteissä vuonna 2017 mm. seuraavissa tapahtumissa: * GrüneWoche, Berlin (b2c) / tammikuu 2017 * Meet Finland Workshop 18.1.2017, Helsinki (b2b, Matkamessujen yhteydessä) * SlowFinland Tour, Saksa (b2b & b2c) / helmikuu – kesäkuu 2017 * ITB Berlin, Berlin (b2b) / maaliskuu 2017 * MoiMoi Workshops, Japani (b2b) / syyskuu 2017 Tästä on hyvä jatkaa tuotteen myyntiä ja markkinointia kohtia kesää. Hyvin on jo lahjakortteja myyty ja varauksia tehty tulevan kesän osalta. Puussa tavataan! markku #tentsileexperience #honkalintu #nuuksioresort #visitespoo #nuuksio #haltia #visitfinland #finpro
0 Comments
Leave a Reply. |
Honkalintu"Kanteleen kaukomailla, Archives
January 2023
Categories |